اخبار و مقالات

اخبار و مقالاتدر

 جوهر جت پرینتر – حلال جت پرینتر – جوهر و حلال جت پرینتر

جت پرینتر که امروزه با اسامی مختلفی مانند: تاریخ زن، چاپگر صنعتی و بارکد‌زن نام برده می‌شود دستگاهی است صنعتی  حاصل دو علم  مکانیک و الکترونیک .

جت پرینتر ماشینی است الکترونیکی متشکل از قطعات مکانیکی و هیدرولیکی که بیشترین  کاربرد آن در خطوط  تولید کارخانجات از قبیل از : صنایع غذایی، آشامیدنی، صنایع دارویی و پزشکی ،آرایشی و بهداشتی، صنایع  سلولوزی، صنایع  شیمیایی ،صنایع  کشاورزی، تولید کننده  قطعات خودرو، صنایع تولیدی شیشه و … می‌باشد .

خطوط تولید در صنایع بزرگ بطور معمول از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و محصولات بر روی خطوط  تولید و یا نوار نقاله با سرعتی بالا در حال جا به جایی می‌باشند.

در چنین شرایطی با این سیستم سرعتی امکان توقف محصولات  برای چاپ با مشخصات گوناگون روی آنها وجود ندارد، هر لحظه  توقف در تولید، هر چقدر زمان  بسیار کوتاهی باشد خسارت‌های بسیاری را برای صنایع بزرگ و واحد های تولیدی به همراه خواهد داشت.

از اینرو جت‌پرینتر   صنعتی مورد استفاده در این صنایع معمولا از نوع جت پرینتر پرسرعت جوهر افشان است که در کنار خط تولید به صورت ثابت قرار می‌گیرد.

جت‌پرینتر‌ها به تناسب تقاضای مشتری‌ها از نظر امکانات و مدل‌ها  انواع مختلفی دارند. 

جت‌پرینتر‌ها به تناسب تقاضای مشتری‌ها از نظر امکانات و مدل‌ها  انواع مختلفی دارند. 

برای کارکرد بهتر  جت‌پرینتر‌ها ،وجود پرسنل آموزش دیده و آشنا به پارامتر‌های جت‌پرینتر   برای دستگاه الزامی می‌باشد.

جت‌پرینتر دستگاه بسیار سودمند و پیشرفته‌ای هستند که کارایی بسیار زیادی دارند  که در پیشرفت رو به جلوی یک کارخانه تولیدی نقش به سزایی ایفا می‌کنند و انتخاب  درست و دقیق یک  جت‌پرینتر  با کیفیت و مناسب بسیار مهم می‌باشد .

از آن رو رضایتمندی مشتریان و ارتقای کیفیت از جمله دغدغه‌های شرکت‌های تولید کننده  جت‌پرینتر  و وارد کننده  جت‌پرینتر می‌باشد.

جت‌پرینتر‌های دستی پرتابل :

جت پرینترهای دستی قابل حمل که با نام جت‌پرینتر‌های پرتابل  نیز یاد می‌شود.

دستگاه‌های کوچک و ارزان تر از مدل‌های صنعتی هستند.

از این جت‌پرینتر‌ها نه در کنار خط تولید، بلکه در انتهای فرآیند تولید و به صورت پرتابل برای چاپ دستی اطلاعات مورد نیاز بر روی محصولات استفاده می‌شوند.

برای استفاده این دستگاه‌ها می‌بایست از اپراتورهای آموزش دیده و با دقت کمک گرفت.

تیراژ چاپ این دستگاه‌ها  کمتر از ۵۰۰۰  پرینت در سه شبفت کاری است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید